.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازداشت ۷۹ عضو یک گروه گردشگری مختلط در گیلان
فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۷۹ عضو یک گروه گردشگری مختلط با هدف ترویج عرفان‌های کاذب نوظهور از طریق برگزاری آیین‌های خرافی در گیلان خبر داد.
بازداشت ۷۹ عضو یک گروه گردشگری مختلط در گیلان

ایلنا:فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۷۹ عضو یک گروه گردشگری مختلط با هدف ترویج عرفان‌های کاذب نوظهور از طریق برگزاری آیین‌های خرافی در گیلان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در فضای مجازی از طریق کلاهبرداری، دریافت وجه و برپایی تور‌های گردشگری غیرمجاز و با برگزاری آیین‌های خرافی، اقدام به تبلیغ و ترویج عرفان‌های کاذب نوظهور می‌کنند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی گیلان با اقدامات فنی، اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، عوامل این گروه گردشگری غیرمجاز را شناسایی و اعضاء آن را حین برگزاری محافل خرافی و ترویج عرفان‌های کاذب در محیط ناامن مناطق جنگلی پرت و دورافتاده یکی از شهرستان‌های استان غافلگیر کردند افزود: ۲۷ خانم و ۵۲ مرد توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دستگیری متهمان، تعدادی محتوای رمالی، اشاعه خرافات، فساد و مقداری مواد مخدر کشف شد.

سردارملکی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.